Freonen van EZG

Al weer 125 jaar bestaat Fanfare E.Z.G. Als muziekvrienden maken we met veel plezier muziek met elkaar en voor elkaar. Om te zorgen dat de we dit kunnen blijven doen, vragen wij uw steun als Freon van E.Z.G.

De Freonen van E.Z.G steunen met hun bijdrage Fanfare E.Z.G op verschillende manieren. Bijvoorbeeld door de aanschaf van nieuwe muziekinstrumenten, nieuwe bladmuziek, het organiseren van concerten en een financiële bijdrage aan de muziekopleiding voor de jeugdleden.
Fanfare E.Z.G. houdt u middels een nieuwsbrief op de hoogte van de activiteiten die door het jaar heen plaatsvinden.

Hieronder vindt u een afbeelding, deze kunt u invullen en mailen naar fanfare.ezg@gmail.com. Ook is het mogelijk om het formulier in te leveren bij een lid van het korps.